piątek, 2 października 2015

Przypadkowe tematy na forum

Heyo tak jak obiecałam dzisiaj Nowa seria, 


| Przypadkowe tematy na forum | 



1.  Nyan cat

Oczywiście polecam! Wiele pracy włożyła.

 2.Kto uprawia..

Nom,na początku myślałam..(O nie Wera pedofil)
No,ale niestety :((((  ale...(Mina pedofila)
Weszłam ze względu na temat..(Onie)! 

 3.Do znawców horrorów (x

Nom polecam sriotę cnie
I obecność cnie
itd cnie? co ja robię..

 4.DO JURY I JUDGE

Ok,rozumiem.Nie lubisz mnie ! :((( a mam jury...

 5.Nie chce mi sie tg przepisywać XDD

No ale to było dość dziwne xD 



 6.BIGOS Z KECZAPEM

hyhyhyyhhyhyhyhyyyh
Widzicie tg na dole? TO MOJ MONSZ :* Eugeniurz ahh ;* 

 7.WŁAŹ BO POWIEM MAMIE!!!x-o

Chyba tyle wykrzykników xD
No a tak wgl to zapraszam na arta i filmy trotelmana (nwm jak sie pisze cnie) Nom, i to na tyle <3





Myślę,że seria się Wam spodobała :D


~~Werr

3 komentarze: