piątek, 2 października 2015

ARMIA TELETUBISIÓW ;__;


Hej!

Jeszcze nigdy się tak nie uśmiałam jak do teraz na naszym MSP.

Heh co ciekawsze to będzie śmieszne,a więc do znajomych zaprosił mnie Eugeniurz (P.S mam go teraz w naj) xD cnie

No i zaprosił do pokoju...

Nie przedłużając zobacz screeny.


                                     KLIKNIJ ABY POWIĘKSZYĆ :)

 Król imprezy mnie zaprosił B)

Przylazł jego monsz-który wszystko zniszczył ._.




  Monsz pedofila (XD) zmienił się na laseczkę po czym się ruchajo ;-; 

Przyszedł różoffy pedofil ;-;

P.S który zaczął myć pachy 


Mh,po paru sekundach przyszedł pacaowos (Kuba) ;-; no a za nim CZERWONY PEDOFIL.

Nawet nie zauważyłam za ruchal mnie zielony pedofil..

PRZYSZEDŁ ŻÓŁTY ! Nie pedofil tylko... yhm ._.

W  końcu ustało ;__

Yh kolekcja tzw pedofili (Teletubisiów) 

P.S Wszyscy myjemy pachy.

BRĄZOWY PEDOFIL .-. boze boze 




Czarny dołączył no,a właściwie króloffa EMESPE.

Na początku rozmowa z Eugeniurzem


Zapraszaj do znaj,poki miejsce!


                                                                No a potem uciekłam bo teletubisie sie zlagowały O.o mam nadzieję,że post się Wam spodobał xD


żegnam się z Wami: z




             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz