czwartek, 25 lutego 2016

Usunęli grę Casting ?



Hej

Dzisiaj kiedy przeglądałam forum to wow bo były dwa tematy które mnie bardzo zaciekawiły o Castingu


No  nie ma go ale sprawdziłam to no ale z drugiej strony to bardzo dziwne,że tak nagle usunęli :( może coś innego dodadzą ale nwm xd


Dla mnie sprawa jest jasna co za tym idzie?

Hihihi wydaję mi się,że nikt w to po prostu nie grał :)

poza tym te gry są nudne ;v no może oprócz Quizu xDDD

Oprócz tego teraz na MSP są zmiany więc tak jak piszę mogą coś dodać nowego ;)

^^


Pozdrawiam
Weronika

4 komentarze:

  1. a co sie stało z samatha (extra) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. samantha (extra) to pixi star pixi jest następcynią samnthy samntha nie została usunieta lecz zmieniła nick na pixi star kiedys ise tak dało

      Usuń
  2. Usunęli ją po dodaniu Pixi Star.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto się bawił i rozsypywał MSP ?

    OdpowiedzUsuń