wtorek, 15 grudnia 2015

Moja historia z MSP

Elo
Dzisiaj napiszę o mojej historii z MSP

O MSP dowiedziałem się w 2011/2012, oglądając Disney Channel (mennel) Zobaczyłem reklamę tej gry. Nie chciałem w nią grać.

Pod koniec 2014 roku moja siostra pokazała mi tą grę, jak robić filmy itp. Nie chciałem w nią grać.

W kwietniu, gdy nauczyciel od infy pozwolił nam grać, zauważyłem, że prawie cała klasa gra w MSP, przyłączyłem się do nich, założyłem pierwsze konto, z nickiem "lubudziadao".

Moja pierwsza seria filmów miała nazwę "dzikie mleko", możecie ją zobaczyć na na tamtym koncie.

Dobra nie chce mi się pisać więc dam wam screeny:

To ja na początku gry.

No comment...

Zładniałem

Zładniałem bardziej...

I tadam!

Znudzony człowiek może wszystko, jestem na to dowodem...

Baj Baj ^^













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz