poniedziałek, 30 listopada 2015

Brak Posta + Post B)

Blogger się zepsuł dlatego skasowało mi posta :) był długi... >:( napiszę jutro  ;-; Ale żeby wam umilić ŻYCIE [nieprawda ;-; ] napiszę o dzisiejszej wyprzedaży która okazała się kompletną KATASTROFOM taa... tylko 3 strony ciuchów na wyprzedaży słabo... w tym czapka z E... Mimo że były popularne rzeczy to i tak prawie nic mi się nie podobało. Pokaże wam screena 
[szpan lookiem B)]
Noo... Noo... [ gówno ] Tylko te bluzki vip mi się podobają. SZEKKNAM CZYBER MONDEJ !!!!!!!!!!!! [TAA..] 



PAPAPPAPAPPAPPAPAPPAPTKADJJSHDFJSB ♥


KUBUŚ ♥ [Puchatek.]

Pacaowos ☻

5 komentarzy:

  1. Niestety to był mój ostatni post na tym blogu... Trzymajcie się ciepło Do zobaczenia :) Po raz ostatni Pacaowos ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezuu Kuba to na uj się sam usuneles ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodasz mnie z powrotem ? Ech nwm czemu chce tu powrócić

      Usuń