sobota, 17 października 2015

Porąbany temat na Forum!





Cześć!


Matko boska znalazłam coś na Forum!

Patrzcie


Niektóre odpowiedzi były dziwne,ale nie chciało mi się robić screenów ;w; 


Wgl chuj wie co ta laska piszę...

Sprawdziłam co oznacza słowo ,,Perkele"

To diabeł.

O.o wgl taki WTF




Było też coś typu ,,Sprawdźcie stronę logowania ona tam jest!"


Sprawdziłam i rzeczywiście..  ona tam była..

co najlepsze? a no że nie wygrała żadnego konkursu!

Kolejny hacker? wtf XD






troszeczkę śmieszy mnie ,,elokuva"

bo to coś typu ,,Elo kuwa"

xDDD




Dobre wręcz pytania

,,Kim ona jest?"

Założyła konto niedawno.

I ma dziwny film...




Polega mniej więcej na coś typu wyliczankę

Jejku księżniczka ponownie zrobiła nowy temat na forum.

A potem zaprosiła mnie katrinka1999 która wyglądała jak ONA!

To jest naprawdę straszne..


Oczywiście nie przyjęłam..



.






Napisałam do niej a ona.. WTF


Pozdrawiam

emyka>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz