czwartek, 15 października 2015

Konkurs dla redaktorów :)

Elo elo

Tu znowu ja XD

Mh,robię konkurs dla redaktorów.

w zasadzie to..

emm

Będzie polegać na tym,że który redaktor dostanie najwięcej wyświetleń do końca miesiąca ( 16 dni )

No,a właściwie wtedy kiedy będzie halloween

dostanie mały prezencik na blogu ode mnie..:))

tak,mh admina.

Właściwie to osoba,która go dostanie to będzie mogła robić co będzie chciała ^.^

No,a w halloween zliczę wyświetlenia ( w kalkulatorze ) *Nie umiem liczyć* xDDD

No i napiszę na blogu itp.

No,więc starajcie się,bo jak się ma Admina można robić fajne rzeczy! :3

No,a dla przegranych też będzie nagroda ale nw jaka XD

Ok

redaktorzy

-Jednorożec

- Amelka

-Trotylman xDD


No,a tak pozatym  to w szkole mnie nie było więc mam dużo czasuuu... xD


Yyyy,no to ten ja Was żegnam


Pozdrawiam

emyka>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz